"Raději holub v hrsti, než-li kára na střeše."

4. HSF Rally - 2.etapa

10. listopadu 2010 v 23:29 | Luba+Červ |  Novinky
Minulou sobotu, úderem půlnoci, skončila II. etapa čtvrtého podniku TEAM RALLY 2010 - HSF RALLY, která rovněž uzavřela první čtvrtinu seriálu TEAM RALLY 2010. Pojďme si shrnout výkon ANVEL Racing Teamu.

Majkl



Podnik HSF Rally pro ANVEL nakonec dopadl nad očekávání dobře; po havárii tahouna ANVELu Reného Dohnala v I. etapě stáli všichni ostatní před náročným úkolem vydat ze sebe to nejlepší, aby nevzniklo bodové mamko. Bylo příjemným překvapením, že jsme z HSF Rally vytěžili v této sezoně TR rekordní počet 172 bodů, což byl čtvrtý největší bodový příděl ze všech týmů.
Díky tomuto bodovému příspěvku jsme poskočili z 10. na 9. místo v hodnocení týmů přes Kizz-Me, kterému jsme i slušně odskočili a dokázali jsme si, že vytoužená TOP10 je v naší moci.

Pojďme si jako obvykle přiblížit detailně průběh HSF Rally v jednotlivých skupinách.

WRC

O Rendovi Dohnalovi (Citroen C4 WRC 08) byla řeč již v shrnutí po I. etapě, Renda se i přes udělenou penalizaci 45 minut postavil na start II. etapy, sice už nebylo možno bojovat o bodované umístění, Renda však ukázal týmového ducha a "ztracený" závod nezabalil a II. etapu dokončil na 36. místě v kategorii WRC.
Na Laďovi Barvíkovi (Ford Focus WRC 06) tak ležela tíha nutnosti bodovat, po slibném umístění na 8. místě po I. etapě, se Laďa soustředěnou a profesorskou jízdou postupně prokousával pořadím vzhůru, a samozřejmě využil jezdecké chyby Stanislava Kučery a následné pomoci diváků hned v RZ13, technické závady na voze Hejtmánka Pavla po RZ18 a havárii Babáka Ondřeje v poslední RZ, a  tímto spatřil šachovnicový praporek na krásném 5. místě v kategorii WRC a celkově na 7. místě. (Gratuluji - pozn. redakce).
I přes Rendův výpadek stále Laďa s Rendou drží 1. místo v umístění týmů v královské kategorii WRC!

HSF-Renda

S 2000

Mezi vozi S2000 jsme měli před druhou etapou želízko v ohni a to Filipa, který se zuby nehty držel na špici své skupiny. Napřed se věnujme Honzovi Klimeckému, který ze sebe za volantem Fiesty na náročné trati vydal hodně a trpělivou jízdou, i když ne bez chyb, si vyjel prozatím své nejlepší umístění - 14. místo. Příští asfaltový závod by mohl být vodou na mlýn tomuto jezdci.
Filip Červenka se v úvodu druhé etapy prezentoval vlažnějším výkonem a už se pomalu loučil se pozicemi na špici. Ještě na RZ 18 se necházel na 8. pozici. Pak ale přišel strhující závěr. Filip se v závěrečných RZ pohyboval v nejužší špičce a na poslední RZ poskočil ze 6. až na 4. pozici jen dvě desetiny před Dana Brudera. To to je Filipův zatím nejlepší výsledek v rámci TR a pilot jen zářil spokojeností. Po kontrole replayů byl však penalizován 20s, což potkalo i Dana Brudera a tak se Filip propadl jen o jednu pozici na 5. místo.
Nutno dodat, že na špici si jeli svůj vlastní závod Štefan Spišák s Reslem.

Červ-jump

N4

Podobná situace jako v S2000 panovala i v N4. Adam Barvík po první etapě okupoval 5. místo. Milan Šimčík kryl Adamovi záda z 22. pozice. Ve druhé etapě však Milan nezvládl nástrahy tratě a tak putoval do SupeRally. Pro tým tak ukořistil alespoň pár bodíků.
To Adam si pohlídal svou pozici a díky výpadku soupeře se posunul na vynikající 4. příčku. S novým vozem tak našel porozumění a musíme mladého pilota pochválit. Jen tak dál! Bohužel po soutěži i Adama potkal stejný osud jako Filipa a tak obdržel penalizaci 20s za krácení tratě na Tanneru a propadl se také na 5. pozici.

A8

Mezi těmi vozy Anvelu pšenka nekvetla. Jan Vaník putoval do SR již v první etapě a bohužel ho ve druhé napodobil i Peťa Šimčík a tak se bodové konto týmu rozšířilo jen o několik málo bodíků. Snad se klukům bude příště dařit více...
Honza-Krize

S1600

Tandem jezdců Michal Vaňhara a Jan Hejtmánek (v tomto pořadí), který se utvořil v první etapě na 11. a 12. místě držel i celou druhou etapu. Kluci se posunuli ještě o dvě příčky výš a přinesli body za 9. a 10. a uzavřeli tak TOP 10 nejrychlejší v rámci své skupiny. Před nimi byla mezera téměř třičtvrtě minuty a za nima ještě větší. Majkla tak nemusí ani příliš mrzet chybky, které se nakupily během druhé etapy.

Majkl
Mezi jezdci, jezdících bez "pohárku" se podařilo Lubovi absolvovat s "předohrabkou" celou trať. Luba Januška sice neboduje za tým, ale zápolí v Independenttrophy, kde ukořistil krásné 2. místo a je 3. absolutně. To Gába Michálek si bohužel připsal velkou penalizaci za využití SR, ale i tak naspořil další body do tohoto poháru a je absolutně 5.


Je výborné, že se tým přesvědčil, že to jde i bez takového tahouna, kterým Rendy bezesporu je. Jistým příslibem do budoucna jsou výsledky Filipa a zejména Adama - uvidíme, jestli na dalších podnicích naváží na své výkony. Zahanbit se nenechali ani ostatní jezdci. Nic zazlívat se v těchto podmínkách nedá ani jezdcům, kteří své vozy neudrželi na cestě. 172 bodů je vzkutku impozatní výkon. Přesto neusnout na vavřínech!

Na závěr trochu čísel a statistických údajů:

Poř.
Název týmuBodů
1.
FRONTLINE Rally Team847
2.
S.A.D.A.C. Motorsport761
3.
MONTEK MOTORSPORT711
4.
HSF rally team638
5.
Czech Rally Fans RBR team600
6.
IRIDIUM RBR Team
599
7.
RBR Generation Team
586
8.
KCM570
9.
Anvel Racing Team547
10.
Kizz-Me WRT
471
11.
Fido Rally Team469
=.
TUNING.SK RALLYE TEAM469


Další detailnější výsledky a časy po jednotlivých RZ jsou k shlédnutí na této adrese: Výsledky HSF rally 2010
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama