"Raději holub v hrsti, než-li kára na střeše."

5. KCM RALLY

29. listopadu 2010 v 20:52 | Luba |  Novinky
Jak je v Team Rally železným zvykem, včera úderem půlnoci, skončila II. etapa pátého podniku TEAM RALLY 2010 "KCM RALLY". Tento závod se po I. etapě pro ANVEL nevyvíjel moc dobře, protože několik pilířů týmů na záludné trati havarovalo a muselo svůj vůz odstavit a do II. etapy vyrážet s penalizací Super Rally.
Červ



Pojďme si ještě v krátkosti představit trať, na které se boje o body do žebříčku Team Rally odehrávaly. Tvůrci podniku si pro nás připravili celkem 26 asfaltových zkoušek o celkové délce 197,7 km. Tyto RZ se skládaly z notoricky známých a prověřených francouzských RZ, prokládané nevyzpytatelnými a záludnými českými RZ. To vše v slušivém kabátku podzimních textur z dílny pořádajícího týmu tj. KCM Rally Team.

Jak dopadl ANVEL? Povedlo se mu vylepšit nelichotivé umístění po I. etapě nebo ne? No můžeme říct, že bohužel ne, protože jsme získali pouze 104 bodů, což je našim letošním minimem. Takovou malou náplastí může být pro ANVEL fakt, že i přes poměrně malou bodovou žeň, stále držíme v celkovém hodnocení týmu onu vysněnou TOP10, a sice 9. místo v hodnocení týmů.

Je ale potřeba tento nepovedený závod hodit rychle za hlavu a soustředit se na závody další a potvrdit roli "černého koně" v letošním seriálu TEAM RALLY a zase začít pravidelně bodovat.

A teď k vlastnímu závodu. Pojďme si jako obvykle přiblížit detailně průběh v jednotlivých skupinách.

WRC

Renda Dohnal (Citroen C4 WRC 08) si vybral svou slabší chvilku v minulém závodě a tentokrát nenechal nikoho na pochybách a suverénním výkonem dovezl svoji C4 na překrásném 4. místě celkově i v kategorii WRC. Odstup na bronzového Martina Bícu byla neuvěřitelná 1 vteřina! Jen dodáváme, že Renda drží v celkovém hodnocení závodníků 3. místo a dokonale využil zaváhání Štefana Spišáka, který nebodoval a posunul se před něj.

Laďa Barvík (Ford Focus WRC 06) si vybral nepovedený závod nyní, protože již v I. etapě (RZ9 Liptákov 1) mu sloup elektrického osvětlení vystavil jeho snažení stopku. Do té doby okupoval 8 místo a jistě pomýšlel na lepší výsledek. Do II. etapy vyrážel z ANVEL-u Laďa jako první a splnil tak dokonale úlohu "špiona" a předal zbytku týmu cenné informace o průběhu II. etapy. Bohužel jeho snažení nebylo odměněno ani jedním bodem, neboť Laďa skončil příčku za posledním bodovaným, a sice 31.
V hodnocení týmů v kategorii WRC jsme klesli na 2 pozici, když nás přeskočil o 8 bodů FRONTLINE RALLY TEAM.

Honza


S 2000

Filip Červenka (Peugeot 207 S2000) nabuzený úspěchem z předchozího podniku vyrážel do bojů II. etapy ze slibného  12. místa, bohužel ani Filip neměl svůj den a v II. etapě se propadal výsledkovým polem níž, a svůj zmar korunoval havárii v poslední RZ26 a byl sám označen jako "Smolař závodu". S udělenou 5-ti minutovou penalizací obsadil Filip 20. místo a vydoloval aspoň 11 cenných bodů do celkového hodnocení.

Honza Klimecký (Ford Fiesta S2000 MkVI) byl ve dvoutisícovkách naše želízko v ohni, který vyrážel na trať po I. etapě z 9. místa. Bohužel II. etapa skončila pro Honzu dřív, než pořádně začala, neboť hned na RZ14 (Cote d Arbroz) havaroval a jeho vůz skončil nepojízdný. S udělenou penalizací 65 minut skončil Honza na nebodovaném 40. místě.

Klimecký-crash


N4

Adam Barvík (Subaru Impreza N14) potvrdil svou vzrůstající formu z předchozích závodů a po celou dobu konání závodu udržel koncentraci a po 8. místě po I. etapě vylepšil celkové umístění o jednu příčku a cíl spatřil na 7. místě. Nezbývá než Adama za jeho snažení a přístup pochválit.

Milan Šimčík (Subaru Impreza N14 URT) se pokusil přes udělenou penalizaci 50 minut z I. etapy (havaroval již v RZ4 Strýčkovy-Zadní Poříčí) důstojně dokončit II. etapu. To se mu bohužel nepovedlo, když opět havaroval na RZ20 (Oslí-Strýčkovy). Celkově dokončil KCM Rally na nebodovaném 43. místě.

A8

Petr Šimčík (Toyota Celica St205) napodobil svého bratra Milana, když nejprve I. etapu dokončil dle jeho slov "výkonem na úrovni 3-letého dítěte" na 28. místě a v II. etapě havaroval hned v RZ15 (Joux Plane) a s obdrženou penalizací 60 minut uviděl cíl na 35. místě.

Honza Vaník (Mitsubishi Lancer Evo VI) zatím v letošní sezoně nenaplňuje očekávání a po nevydařené I. etapě, kdy odstoupil po havárii v RZ11 (Oslí-Strýčkovy) a následně v II. etapě v RZ20 (opět Oslí-Strýčkovy) dokonal dílo zkázy a poslal svůj Lancer na střechu. I přes udělenou penalizaci 50 minut byl Honza odměněn 1 bodem za 30. místo.

Majkl


S1600

Jan Hejtmánek (Ford Fiesta S1600) potvrzuje roli spolehlivého jezdce, když po I. etapě mu patřilo 8. místo, v II. etapě se sice přes něho dostal Kalivoda Jindřich, ale díky odstoupení Jílemnického Martina svoji 8. pozici udržel až do cíle.

Michal Vaňhara (Ford Fiesta S1600) se přes úvodní nástup do soutěže na rychlé Cote d Arbroz nedokázal vypořádat s nástrahami tratě a hned v RZ2 (Joux Verte) havaroval a soutěž pro něj předčasně skončila. Sice se na start II. etapy s opraveným vozem postavil a s vidinou možnosti zisku aspoň jednoho bodu za 30. místo se pokoušel o nemožné; bohužel ale v RZ20 (Strýčkovy okruh) zastávkoval jeho PC a "modrá smrt" mu v jeho statistice závodu udělila nelichotivé označení "DNF".
Jen perličkou je fakt, že soutěž v kategorii S1600 vyhrál o třídu opět s přehledem Jakub Hoffman.

A jak si vedli závodníci Anvelu jezdící bez "pohárku" ?

Na start se postavil pouze Luba Januška s jeho Opel Corsa S1600, Luba zajížděl spolehlivé časy a vypadalo to na dobré umístění v druhé desítce startovního pole. Bohužel, ale nepovedená RZ10 (Oslí-Strýčkovy) zhatila jeho plány. V II. etapě se sice již vyvaroval chyb, ale přes udělenou penalizaci 15 minut to lepší jak 22. místo nebylo. I tak si Luba připsal 8 bodů do celkového hodnocení a upevnil si 3. místo v Independent Trophy pro nenominované jezdce.

Hejkal



Co říct závěrem? Po relativním uspokojení až místy euforiie z minulých závodů, přišlo kruté vystřízlivění z této pro ANVEL RALLY TEAM neúspěšného závodu. Je třeba se pro příští závod a zbytek sezony vyvarovat individuálních chyb a raději dojet o pozici či dvě hůř, než nedojet vůbec. Kromě týmů FRONTLINE, SADAC a MONTEK a možná i HSF, kteří vládnou neochvějně startovnímu poli a jedou si tzv. svoji ligu, je "druhý sled" tak vyrovnaný, že při jakémkoliv dalším neúspěchu je námi vytoužená TOP10 zase o cosi vzdálená.


Možnost napravit si reputaci budeme mít při nadcházející IRIDIUM RALLY, která bude kombinací šotoliny a rovněž letos poprvé prověří náš um na sněhu.

A na závěr opět trochu statistiky a výsledků:

Celkové výsledky týmů (Vše):
Pořadí   Název týmu                                      1.            2.            3.            4.            5.            Bodů
1.            FRONTLINE Rally Team                 179         225         221         222         165         1012
2.            S.A.D.A.C. Motorsport                   216         188         205         152         243         1004
3.            MONTEK MOTORSPORT                 180         199         155         177         226         937
4.            HSF rally team                              115         188         168         167         165         803
5.            KCM                                              180         116         120         154         177         747
6.            IRIDIUM RBR Team                       130         195         135         139         134         733
7.            RBR Generation Team                  165         162         113         146         137         723
8.            Czech Rally Fans RBR team          158         117         144         181         88           688
9.            Anvel Racing Team                   105         108        165       169        104          651
10.          Kizz-me WRT                                159         103         118         91           138         609
11.          IF Motorsport                               104         131         98           106         164         603
12.          Carlsbad Rallye Team                    67           127         120         74           188        576
13.          TUNING.SK RALLYE TEAM               92           137         127         113         88          557
14.          Fido Rally Team                            124         109         142         94           49           518
15.          FIST Team                                    97           71           123         127         89           507

Detailní výsledky KCM RALLY najdete zde.

KCM Rally zhodnotil Luba Januška
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 JefferyCep | E-mail | Web | 2. října 2017 v 4:35 | Reagovat

Stress can have an unbelievable impact on health. It can come from a variety of sources and have a diversity of manifestations. The tips that are outlined below will aid in the identification of the factors that cause stress and in the steps that we can take to reduce its impacts or eliminate them entirely.

<a href=https://www.acheterviagrafr24.com/viagra-us/>viagra us</a>

2 Philipjag | E-mail | Web | 29. listopadu 2017 v 17:57 | Reagovat

ome people, especially those running on busy daily schedules tend to use the pills to help maintain weight since they can not afford to follow all the diet programs. This is not advised. It is recommended that one seek advice from a professional in this field before using the pills. This can save one from many dangers associated with the misuse.

The diet pills should always be taken whole. Some people tend to divide the pills to serve a longer period of time. This is not advised and can lead to ineffectiveness. If it is required that one takes a complete tablet, it means that a certain amount of the ingredients are required to achieve the desired goal. It is also recommended that one does not crush the pill and dissolve it in beverages. Chemicals found in beverages have the potential of neutralizing the desired nutrients in the pill thereby leading to ineffectiveness. The best way to take the tablets is swallowing them whole with a glass of water.

<a href=https://www.cialissansordonnancefr24.com/cialis-rougeurs-visage/>https://www.cialissansordonnancefr24.com/cialis-rougeurs-visage/</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama