"Raději holub v hrsti, než-li kára na střeše."

Tým Anvel 7. v TR 2010

18. července 2011 v 9:02 | Červ |  Výsledky
Letošní ročník Team rally byl pojat Anvel racing teamem velmi vážně o čemž svědčilo i jezdecké obsazení a nábor nových posil týmu před sezonou. Týmu se podařilo získat například Rendu Dohnala či Filipa Červenku a přišel i perspektivný jezdec Honza Klimecký. Cíle před sezonou byly jasné probojovat se alespoň do TOP 10.




A kde kdo vlastně jezdil? Mezi WRC bojovali rychlí a zkušení jezdci - Renda Dohnal a Vladimír Barvík, ve skupině S2000 před sezónou začala působit nová dvojice-Filip Červenka (v sezóně 2009 nepříliš úspěšný) s dalším nováčkem v týmu Honzou Klimeckým, v N4 byl mladý a občas divoký Adam Barvík a zkušený harcovník RBR, Milan Šimčík. V A8 byla dvojice Petr Šimčík s bývalým manažerem REVA Janem Vaníke od kterých se čekalo zejména spolehlivé dojíždění na bodech. Ve skupině S1600 se nesmíme zapomenou na kluky s hrabošema - Jan Hejtmánek a Michal Vaňhara, kde zejména u Hejkala nechybí rychlost a Majkl (manažer týmu) udivuje mnohé členy týmu svým celkem rychlým učením se.

Jako týmu se Anvel racing teamu zadařilo splnit vytyčený cíl a získat krásné 7. místo mezi týmy.
Tato pozice zaručuje pořádání vlastního podniku v přístí sezóně. Jediný vykřičník by se měl vztyčit nad posledním závodem, který byl z týmového pohledu odfláknutý a jen tak tak, že jsme uhájili svou pozici.


JEZDCI

Nejúspěšnějším jezdcem se v letošní sezóně stal jednoznačně mladý Adam Barvík. Může jen litovat několika výpadků z úvodu sezóny, kterého připravili o pohár ve skupině N4. Obsadil tak 5. místo ve skupině. "S takovou pozicí může být jezdec jen a jen spokojen a nezbývá doufat, že se mi podaří tento úspěch zopakovat nejen na tratích TR."

Pak tu máme skupinku jezdců, kteří jsou rychlí a od lepších výsledků je dělí jen občasné výpadky.

Tuto skupinu vede Renda Dohnal, který i přes vytížení v maturitním ročníku podal dobrý výkon a tým podržel. René bojoval mezi WRC a tam obsadil 8. pozici. Letošní sezónu hodnotí takto: "4. ročník Team rally, kterého jsem se kompletně účastnil v barvách zlínského Anvel racing teamu byl pro mne jako na houpačce. Začátek sezony se nesl v duchu skvělých výsledků a krásných soubojů na špici jednotlivých závodů. Po prvních šesti podnicích, které přinesly jen nešťastný výpadek na HSF Rally, jsem byl pozitivně naladěn jak z výsledků tak jednotlivých časů na rychlostních zkouškách. Velice mě těšilo, že jsem se pravidelně držel ve druhém sledu závodníků za nedostižitelným duem Pavol Spišák a David Kučera. Byly zde krásné souboje po celou dobu první půle TR 2010. Bohužel po první půli přišel v mém podání výkonový pokles zapříčiněný blížící se maturitou a hlavně zvyšujícím se počtem sněhových podniků, kde jsem neměl šanci stíhat ostatním a psychicky mě to docela tížilo. Bohužel s následným poklesem v absolutní klasifikaci přišly i chyby a výpadky v posledních podnicích TR 2010. Konečné 8. místo je pro mne velikým zklamáním, jelikož po 6tém podniku to vypadalo na 3. místo absolutně. Doufám, že v sobě naleznu síly pro další ročník a budu schopen znovu promlouvat do popředí výsledkových listin. Na závěr bych chtěl poděkovat Anvelu za perfektní podporu po celou sezonu a doufám, že jim pomůžu v nastávající sezoně k nějakým bodům."



Dále tu máme Honzu Hejtmánka, který úřadoval mezi "hraboši". Sezónu uzavřel na hranici TOP 10 v S1600, kde se dělí o tuto hraniční pozici. Před ním jsou však konkurenti naskládaní hodně natěsno a Honzův výkon byl velmi dobrý. "S letošní sezónou jsem spokojen nad míru, jsem rád, že jsem se dostal do top10. Nejvíc mě mrzí vypadnutí z dobře rozjeté Fido Rally z 5. místa po první etapě. Vyhovují mi konzultace a doladění nastavení s týmovým kolegou Michalem Vaňharou, jde vidět, že jsme se oba v této sezoně zlepšili a doufám, že v příští sezoně budeme atakovat příčky nejvyšší ve své třídě," zhodnotil jezdec.

Pak tu máme otce Adam, Vladimíra Barvíka. Vladimír začal sezónu spolehlivě a kryl záda Rendymu ve WRCu, ale v prostřední části přišla serie výpadků, která se opakovala i v závěru a to znamenalo pro Láďu 11. pozici. "Já hodnotím TR 2010 velmi kladně. Celkově v organizaci nebyly velké nedostatky. Jediné co mi vadilo byl přístup některých týmů při realizaci svých podniků. Ať už to bylo pozdní nahození turnaje, nebo problémy s texturama. Mám pocit,jakoby si někteří nevážili té pocty tvořit jeden ze závodů TR. Doufám, že Anvel na tom bude v příští sezóně podstatně líp :-) . Pro mě osobně to byla sezóna velkého učení a myslím, že mi to docela šlo. Naučil jsem se nastavovat precizně auta a z toho pramenilo poměrně velké zrychlení. Doufám, že teď, po vynucené pauze, to půjde ještě líp ;-) ," dodal Vladimír.




Na oko podobně na tom byl Filip Červenka. Ten ve tvrdé konkurenci skupiny S2000 dokázal, že umí jezdit jak rychle tak i celkem spolehlivě, jenže ho několikrát vyřadila technická poruchu (grafická karta, výpadek proudu či chyba v mapě). To pro něj znamelo až 15. pozici v S2000.
"Já jsem trošku na vážkách ze svého výsledku. Na jednu stranu byly světlé momenty, kdy se dařilo, na druhou stranu zbytečné výpadky, ať už kvůli technice či chybě jezdce. Nejvíc mě mrzí poslední závod, kde jsem měl našlápnuto k životnímu výsledku. Ale i za výsledek týmu jsem rád. Jen tak dál."

Manažer týmu Michal Vaňhara zaslouží pochvala zejména za svou píli a neustálé zrychlování za kterou byl odměněn například skalpem týmového kolegy na Monteku. Michal tak zakončil letošní sezónu na 17. místě. "Já jsem jednoznačně spokojen," stručně a výstižně shrnul své počínání Michal.

Pokud se mám držet škatulkování na skupinky jezdů, tak tady někde by byla tenká hranice a zřejmě další skupinka jezdců, jejichž prioritou není ani tak rychlost jako spíše spolehlivost a tím i krytí zad rychlejším kolegům.

Předsezónní nováček v týmu, Honza Klimecký, dokázal zajet několik pěkných výsledků a třeba i získat skalp týmového kolegy Filipa. Na stále ještě poměrně nováčka ve vodách RBR si tak zaslouží obdiv za pěkné 19. místo v nabité skupině S2000. "Ze začátku jsem TR vůbec nebral vážně a rozhodně jsem nečekal, že budeme bojovat o 7. místo. Dobrou první půlku sezóny jsem jezdil bez setupu a bez tréninku a výsledky podle toho vypadaly. Pak jsen začal víc trénovat, naučil se i jízdu na šotolině a hned mě to bavilo víc. Nejvic mě mrzí odstoupení na Carlsbadu, ten mě bavil ze všech podniků nejvíc a samozřejmě dostoupení z Monteku. Na mém oblíbeném asfaltu se mi moc nedařilo, až na FIDO, kde jsem zajel svůj nejlepší výsledek. Celkově mě ale TR2010 hodně bavilo, hlavne díky skvělému přátelskému týmu, se kterým se často scházíme, což udržuje morálku :-)."




Milan Šimčík plní roli týmové dvojky celkem úspěšně. Ostatně toho důkazem je i 18. pozice ve skupině. "Shrnout uplynulou sezónu TR je velmi obtížné. Tento bezesporu nejprestižnější pohár v RBR je plný emocí, zážitků a zkušeností. Asi nejvíce mi v paměti utkvěly tři závody. Hned první v celém poháru - SADAC rally. Po sezóně 2009/2010, kdy jsem se účastnil třídy WRC, jsem byl hodně zvědavý v srovnání s novými soupeři ve třídě N4, ovšem záhy jsem v RZ 4 skončil. Bylo to největší zklamání z celého šampiónátu. Tedy to osobní. Dalším podnikem, kde si asi nejvíce cením výsledku a který byl pro mě největším sportovním zážitkem, byla soutěž CRF-RBR Rally, ve které jsem skončil na 12. místě. Byl to velký boj a přetahovaná M. Kučerou. Z tohoto souboje jsem vyšel jako vítěz :-) Velmi zvláštní příchuť měla soutěž Kizz-me rally, na kterou jsem opravdu poctivě a intenzivně trénoval, ale RZ Sikakama mi nejde a nevím, jak ve snow modu zajíždět časy, kterými se může chlubit špička jezdeckého pole. Bohužel po velkém zklamaní hned na první RZ se kupila chyba za chybou a následné časy zdaleka neodpovídaly těm tréninkovým. Toť z mého pohledu ohlédnutí za uplynulou sezónou TR 2010/2011. V čem bych chtěl však glosovat loňskou
sezónu, jsou výsledky celého týmu a především pak Rendy, Ladi, Adama a Filipa a popřát týmu Anvel ještě lepší sezónu. GO ANVEL GO !!!"

Jeho bratr Petr Šimčík závodil ve skupině A8, kde se našim zástupcům příliš nedařilo. Předem bych chtěl říct, že z vlastní zkušenosti mám pocit, že na jezdce, kterému se nepodaří úvodní závody a nedaří se ani kolegovi ve skupině, je dle mě kladen větší tlak, který pak může vést i k dalším neúspěchům. Takže bych chtěl Peťu spíše povzbudit. Zejména ve druhé polovině již šlo vidět, že to jde a výsledky se spolehlivostí se dostavili, jen se nedala dohnat ztráta z úvodu sezóny... Nakonec Petr vybojoval 27. místo. "TR2010 hodnotím určitě pozivtině. I když 27.místo ve třídě a 81.místo absolutně nezní nijak zajímavě, vlezl jsem se do té lepší půlky :-). Nejvíc bodů jsem získal na sněhu (18.místo) a kupodivu na CZ eRZetách (18.místo). Velmi lituji Monteku, který jsem nedojel po havárii na RZ16 Lernovec kdy jsem odstupoval z 9.místa! Škoda! Loni jsem měl relativně málo času na tréning a tak doufám, že na příští ročník budu mít víc času a přinesu víc bodů jak teamu tak sobě. Pojedu se stejnou technikou jako loni tzn. Toyota Celica st205 A8 ( pokud mě to manager schválí :-) )"

Honza Vaník přestoupil před sezónou, ale za celý rok zajel snad jen jeden výsledek. Jinak to bylo trápení, které vyústilo v Honzův odchod. Honza obsadil 35. místo v A8 (zdaleka né poslední mezi bodovanými). "V loňské sezóně u mě nastala největší změna, když jsem opustil mateřský REVO eTeam Klatovy, jehož sláva bohužel upadla. Duchovní otec týmu Martin Šulan sám řekl, že odejít se mělo už na vrcholu, ale přesto jsme odešli se ctí, když REVO Rally byl jeden z nejlépe hodnocených závodů. Do týmu Anvel Racing Tem jsem přišel za parťákem Rendym Dohnalem, který jako jeden z mála zůstal aktivní. Bohužel i přes tuhle novou motivaci se nepodařilo zlepšit úspěšnost osvědčeného, ale velmi poruchového, Lanceru Evo 6. Úspěchem bylo, že jsem ho dvakrát dotlačil do cíle bez Superally, což se mi za celou sezonu předtím nepovedlo. Bylo mi ctí u Vás jezdit a snad jsem alespoň trochu přispěl v boji o umístění v RBR OLD i TR. A co bude dál? Letos jsem se konečně po letech odhodlal k radikální změně, kdy poprvé budu řídit auto bez pohonu čtyř kol a zakotvil jsem v novém týmu. Všem Vám přeju hodně úspěchů v příští sezoně a ať se Vám povede kvalitně uspořádat jak pohár Anvel OLD Challenge, tak i první ročník Anvel Rally. Na trati se budeme potkávat dál, už třeba ve Vašem poháru."




A poslední skupina je spíš jednotlivec, který sbíral zkušenosti bez nominace. Luba Januška obsadil ve skupině S1600 29. místo a zejména bych vyzdvihl jeho úspěch v Independent's Trophy. Nabadá mě jen otázka, jak by se Luba dokázal vyrovnat s tlakem týmové nominace. :) "V našlapané kategorii předokolkářu jsem se musel spokojit s rolí nenominovaného závodníka. Úvod sezony nezačal nejlépe, promeškaná první soutěž a pád hry v druhém podniku, nevěstily nic dobrého. Můj předsezonní cíl být do 30. místa v kategorii S1600 se tak pomalu začínal rozplývat. Třetím závodem jsem se ale dokázal vzchopit a začal pravidelně bodovat, když můj nejlepší úspěch bylo 16. místo v TUNNING SK rally. Ke konci soutěže jsem už tak trochu bojoval s motivací a ani zapůjčení Logitech G25 na Montek rally k úspěchu nevedlo. Nakonec letošní bodový účet tvoří 76 bodu a 29. místo v celkovém hodnocení. Takže mise splněna, i když se zpětně podívám za svými výsledky, no mohlo to být i lepší... ale to jsou kdyby..."


HODNOCENÍ Z POHLEDU MANAŽERA

"Z pohledu manažera jde jasně cítit obrovská spokojenost s letošními výsledky. 7. místo je opravdu paráda. Snad neusneme na vavřínech a dokážeme i v přístí sezóně předvést dobrý výkon a uspořádat krásnou premiérovou soutěž," zhodnotil Michal Vaňhara, manažer týmu.


Zhodnotil: Filip Červenka
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 AInhessytoinny | E-mail | Web | Pondělí v 9:45 | Reagovat

Poids est comment  poupe  votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment  pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent  perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque  culture  votre  moelle  bat, il pompe le sang par  vos arteres a la  flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-france-pharmacie/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama